woensdag 1 oktober 2014

Favorietje liedjes uit alle tijden

In dit artikel mijn 3 favoriete liedjes uit alle tijden, ik heb nogal een muzieksmaak die andere niet van mij verwachten. Ik luister eigelijk heel veel van vroeger, hier dus 3 van mijn favoriete.













Dit is een van mijn favoriete liedjes van The Beach Boys, zei komen uit de jaren 60 en maakten vrolijke surf muziek. Ik hou zo erg van die meerstemmigheid en waan me bij hun muziek altijd heel even in een grease film. Dit liedje heb ik dan ook echt plat geluisterd.













Dit liedje komt van Alvin youngblood hart, een van mijn favoriete artiesten. Hij maakt akoestische blues en is een artiest van nu maar zijn roots komen uit heel ver in de geschiedenis. Alvin kan ook nog eens geweldig gitaar spelen, ik zou deze stijl zo graag willen leren!



En dan een liedje uit deze tijd, 'plage' van The crystal fighters. Ik heb dit liedje een tijdje terug ontdekt en ben er echt helemaal verslaafd aan. Ze maken hele vrolijke folk achtige muziek.


Ik moet overigens wel zeggen dat het uitkiezen van favoriete liedjes heel moeilijk is! Ik zou er zo nog 100 kunnen opnoemen, maar dit zijn de meest recente.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten